sfaturi

inca nu imi dau seama daca e corect sa dai sfaturi, sa iti spui pareri in legatura cu lucruri pe care nu le-ai incercat. mi se intampla sa fiu sigur de ceea ce spun, dar sa vorbesc din ce cred, nu din ce stiu. sper sa am impulsul asta dat de faptul ca imi pasa, nu de aroganta. chiar si asa, e nevoie sa o las mai usor cu sfaturile. am multe de sfaturi de dat pentru mine. sa fii prieten cred ca inseamna in primul rand sa fii langa cineva, sa il accepti indiferent cum, indiferent cand. nu sa ai solutii salvatoare de oferit. poate ca in subconstientul meu e si asta o problema. ma gandesc ca uneori, nesiguranta in ce sunt ma face sa fiu exagerat cu bunul simt si dorinta de a ajuta. am incredere insa ca la comportamentul asta impinge si respectul pentru partea frumoasa din fiecare om.

piccsy.com

Lasă un răspuns

