impuls

”nimeni n-o sa-ti explice ce e dragostea, singur intr-o zi de vara-o vei afla…” (vama veche) sunt multe lucrurile pe care le inveti singur in viata. pentru ca si daca ti le spun altii, nu le intelegi si ca atare nici nu le iei in seama pana nu te afecteaza pe tine in mod direct. in general, termeni gen dragoste, iubire, afectiune ma fac sa ma gandesc la lucruri culmea superficiale. m-am ferit cat am putut de momentele cu mare dramatism. pana si la tv, unde de ceva timp e moda show-urilor lacrimogene, schimb canalul cand se ajunge la asa ceva. in viata, am fugit pentru ca ma simt vulnerabil. poate de asta am spus o singura data cuiva ca o iubesc. a fost singurul moment in care am simtit nevoia asta. eu cred ca am fost sincer. recent i-am spus din nou. de data asta insa cu regret. nu mai poate fi nimic intre noi. dar am simtit nevoia sa stie ca nimic nu s-a schimbat. si ce vulnerabil ma simt acum! de ce n-am putut sa tac?!

One response to “impuls

  1. Nu mai poate fi nimic intre noi… este ceva intre voi…

Lasă un răspuns

