politics

e o chestie de imagine sa poti sa spui lucruri destepte despre probleme de larg interes. asta am simtit in jurul meu de cand cu motiunea anti-Boc. reactia e generata probabil si de teama. cade guvernul, daca ne afecteaza si pe noi?! eu unul nu cred in politica. nu ma pricep. nu pentru ca ar fi prea complicat. e la indemana oricui. bine, eu ma incapatanez sa cred ca orice poate sa faca orice. revenind la politica, e nevoie sa fii la zi cu evenimentele, cu personajele zilei, ceea ce eu nu fac. ma oboseste, ca dupa o zi de serviciu sa desfac sensuri incurcate in declaratii plate si plictisitoare. mi se pare ciudat ca am crescut cu talk-showuri gen marius tuca, cu editoriale de cristian tudor popescu. ma enervam privind discutii aprinse. eram implicat total si nu intelegeam detasarea parintilor. inca un lucru de care timpul m-a convins ca are sens. pana la urma o societate in care oamenii sunt vigilenti cu cei care ii guverneaza, dar nu fac din asta o obsesie, e un semn de normalitate. sunt lucruri mult prea complicate, iar votul e o arma mult prea neinsemnata si viata mult prea scurta. iata, inchei cu un sablon. dovada ca ar trebui sa gandesc mai mult „out of the box”. cat despre criza politica, sa fiu roman pana la capat si sa imi dau si eu cu parerea, e doar un joc al iluziilor. vorbe, fapte, masuri se uita repede. totul e sa lasi impresia ca esti „smecher” si „de gasca”. sunt calitatile cu care basescu a ajuns presedinte si cu care probabil va ramane presedinte. asta ii impresioneaza acum pe romani. poate va veni un moment in care lucrurile se vor schimba. nu inseamna ca si politicienii se vor schimba. doar vor alege alte modalitari de convingere, mai putin stridente, poate.

Lasă un răspuns

