alta zi

azi, zi de curatenie. am strans ce au lasat in urma lor gandurile negative. am aruncat tot si am iesit afara. m-am simtit ca in mijlocul verii. am stat la terasa, am facut schimb de amintiri. m-am uitat la ceas doar cand am plecat. n-as fi zis ca au trecut patru ore. inapoi in prezent. inapoi la serviciu, maine. pana atunci incerc sa ma uit la jurnal. nu reusesc. „carnagiu pe autostrada… patru oameni si-au pierdut viata”. parca e rubrica in jurnalele de stiri, carnagiul zilei. de ajuns. mai bine citesc dimineata ziarele. macar acolo socul e mult mai mic.

Lasă un răspuns

